dil öğrenen kişinin her şeyi o dilde yazması

25 yaşındasındır, ve ingilizceyi yeni sökmüşsündür.onuda öyle zaten okulda filan değil anca erasmusla yada amerikada ingileterede dil okullarında öğrenmişindir. instagramda fotoğraf mı paylaşıcaksın hemen afilli bir kaç ingilizce cümle. yeni yıl dileği mi dileyeceksin, mutlu yıllar diye bir şey yok ''happy new year'' var.sanki dili öğrendiğinde yerde sana senet imzalatırlar bundan sonra gram türkçe bişey yazmayacaksın diye. bana kalırsa gösteriş merakı.
İngilizce pratik eksikliği olan yazarın isyanıdır.Dil okulda öğrenilmez,dil pratikle öğrenilir.Dil ihtiyaçtır, dil araçtır.İyi ve güzel olan hiçbir şeye tahammülü olmayan toplumun vasat bir örneği yine bu başlıkta karşımıza çıkmaktadır.İnsanların bir şekilde gayret edip geliştirdiği yabacı dilini kullanmasına bile nefret kusan tiptir bu başlıktaki kişi.
pekistirici olmasının yanı sıra yapılınca ve becerilince zevk alınan iştir.
kötü bir şey değildir.