dil öğrenen kişinin her şeyi o dilde yazması

25 yaşındasındır, ve ingilizceyi yeni sökmüşsündür.onuda öyle zaten okulda filan değil anca erasmusla yada amerikada ingileterede dil okullarında öğrenmişindir. instagramda fotoğraf mı paylaşıcaksın hemen afilli bir kaç ingilizce cümle. yeni yıl dileği mi dileyeceksin, mutlu yıllar diye bir şey yok ''happy new year'' var.sanki dili öğrendiğinde yerde sana senet imzalatırlar bundan sonra gram türkçe bişey yazmayacaksın diye. bana kalırsa gösteriş merakı.
İngilizce pratik eksikliği olan yazarın isyanıdır.Dil okulda öğrenilmez,dil pratikle öğrenilir.Dil ihtiyaçtır, dil araçtır.İyi ve güzel olan hiçbir şeye tahammülü olmayan toplumun vasat bir örneği yine bu başlıkta karşımıza çıkmaktadır.İnsanların bir şekilde gayret edip geliştirdiği yabacı dilini kullanmasına bile nefret kusan tiptir bu başlıktaki kişi.
pekistirici olmasının yanı sıra yapılınca ve becerilince zevk alınan iştir.
kötü bir şey değildir.
Çok eğlenceli birşeydir .
Kendi adıma konuşuyorum Ülkedeki durum ortada imkanım İngilizce değil Almanca oldu onu öğrendim . Ne yapmalıyım kullanmasam unutacağım . Sonra boşa amelelik yapmış olacağım . Bundan kaynaklıdır ki sürekli Almanca yazmaya çalışıyorum konuşuyorum vss ... iticilik olmasın diye de kendi kendime (deli gibi)yapmaya çalışıyorum ama arada istemsizce oluyor İşte.

Bazen Siri’yle gece 4 gibi muhabbet ediyoruz İşte güzel oluyor
illa gösteriş aranmaması gereken durumdur. dil nankör bir kavramdır. öğrendiğiniz dili belli bir süre kullanmazsanız unutursunuz. bu dili sokakta yürürken, arkadaşlarınızla muhabbet ederken falan çok fazla konuşma imkanınız olmadığı için de unutmamak adına hayatımızın içine katmamız gerekiyor. tabii ki de her şeyi illa o dilde yazın demiyorum da ara sıra yazmanın da kimseye bir zararı dokunmaz bence.
Ara ara itici gelsede yapılmalı diye düşünüyorum. Pratik, tekrar oluyor sonuçta. Ogrenmemekten iyidir.
"ben bu amkmun dilini biliyorum ve bi mikime yaramıyor, e bende burda paylaşım yapıp sizlerle paylaştığım hayatıma gizem katıyorum" demenin bir şeklidir