yagmuradam

Mesaj Gönder Takip Et
Barış Manço rütbesi
#Toplam Entry sayısı: 361
kısaca benden The world is full of good people. if you can't find one BE ONE.
en son seyahati

kıbrıs 21-12-2017

yavru vatan'a yılın son yurtdışı uçuşum olacak...
sevgili ile istanbul turu yapmak
Şimdi söyleyeceklerimi yapanlar veya yapmış olanlar ölümsüz bir aşk yaşayacaklardır. Eğer günübirlik yada kısa ilişki düşünüyorsanız sakın dediklerimi yapmayın. İlerde aklınızda mutlaka ukte kalacaktır ve evleneceğinizi düşündüğünüz insanla yapılmasını tavsiye ederim. Benim durumum pek parlak değil değildi o yüzden uyarmak zorunda hissettim kendimi. Nereden başlasam, nasıl bitirsem bilemiyorum. Anlatmak istediğim o kadar yer var ki. İstanbul'da yaşanan aşklar gerçekten başkadır.

Şimdi en önemlisi olan İstanbul'un incisi adalardan başlayayım, mutlaka sevgilinizle ilk vapurla büyük adaya gidin ve son vapurla dönün. Bisiklet kiralayın, sakın faytona binmeyin. Koylardan birinde mutlaka durun, sevgilinize sarılıp mavilikleri izleyin, sahilde oturun, çay için, balık yiyin, ama en önemlisi mevsim yazsa ki ben ilkbaharda gitmenizi tavsiye ediyorum mutlaka denize girin. Suyu çok soğuktur haberiniz olsun. Küçük birer sırt çantası alın, özellikle sevgiliniz el çantası almasın çok zor oluyor taşıması, tabi ki siz taşıyacaksınız. Evlere bakıp hayaller kurun, keşke burada yaşasak deyin, olmayacak ama siz deyin.

Emirgan Lale bahçelerinde kahvaltı ile başlayalım güne arkadaşlar, vapura binip Çengelköye gideceğiz, mevsim ilkbahar yine. Vapurda nereye oturacaksınız biliyor musunuz? Hiçbiryere, kalktıktan sonra hemen burun kısmına geçin titanik sahnesinin bakınca değil yapınca ne kadar zevkli ve unutulmaz olduğunun farkına varırsınız. Vapur zigzag çizerek şehri dolaşıyor bir bu yakaya bir karşı yakaya. Vapurda çay ve halley yemenizi tavsiye ederim.İnince vapurdan Kanlıcadan şekerli yoğurt veya Çengelköy'den küçük salatalık deneyin bence. Anadolu yakası buram buram aşk kokar.

Sarayburnundan başlıyoruz arkadaşlar, Topkapı'ya yürüyeceğiz gün boyu. Sarayburnunda kahvaltı ile başlıyoruz arkadaşlar sonrası zaten gülhane parkı. Ne demişti cem abimiz ben bir ceviz ağacıyım gülhane parkında ne sen bunun farkındasın ne de polis farkında. ben akşam vakti daha çok seviyorum ama malesef gezilmiyor. sonra sultanahmete yöneliyoruz; etraf turist, polis ama nereye gidiyoruz. tabiki çiğdem pastanesine; aşık olduğunuz insanı mutlaka oraya götürün. belki inanmazsınız ama benle birlikte mezara gitmesini istediğim şeyleri anlatıyorum. ben sadece ben yaptım siz yapmayın isterdim ama canım interrail ailem, birilerine yararlı olacaksa ne mutlu bana. sonra heybetli ihtişamı ile üniversitemin kapısından, kitap kokan sahaflardan geçiyoruz. Geldik laleli'ye keşke bir inceden yağmur yağsa, hayat bulsa istanbul, yağmurda yürüyün bu caddeleri unutamazsınız asla, belki benim adım (bkz: yagmuradam) ondandır kimbilir. Sonra geçiyoruz aksaray kalabalığından, çapaya doğru sallanıyoruz, yolda bir çiğköfteci var adını unuttum keşke şuan orada olsaydım. Maceramız topkapı surlarını dolaştıktan sonra sona eriyor.

Kadıköy sahildeyiz sahillerde kahvaltı yapmak gibisi yok bilirsiniz ama burası bir başka medeniyet kokar kadıköyüm, ne demişti nejat abimiz hayatı ve kadınları öğrendiğimiz yer. Bugün Kadıköyden moda sahile gideceğiz yol kısa ama çok derin bir yol, içim ne halde bilemezsiniz. hatta mümkünse ara sokaklarda gidin kaybolun, kaybedin kendinizi bir iki saat. Modada bir çikolata dükkanı var oraya uğrayın, (bkz: mualla) ve (bkz: asuman) adında iki adet tatlıları var sevgilinizle yiyin çikolata ve çilek karışımı bayılacaksınız baştan söyleyim. Sonra moda sahiline doğru gidin oturun denizi seyredin ve mümkünse saatlerce sürsün erken dönün; akşamı güzel ama tekin değil . Yolda 5 katlı bir mango mağazası var o içeri girsin siz onu saatlerce dışarıda bekleyin ama bekleyin bu bekleyiş hep sürsün diye beklemekten iyidir dostlar.

Daha birçok yer var gezilecek görülecek canım istanbulda. yanınızda biri varsa nereyi gezdiğiniz, ne yaptığınız hiç önemli değil. Sevgi ve aşk asla yok olmayacak değerli arkadaşlar. Sevgiler, saygılar, selamlar canım interrail ailem...

favori entry'leri

• favori entry'si bulunmuyor.