t1 bağcılar-kabataş - metro istanbul

istanbul'a gelecek kişiler beyazıt durağından kabataşa kadar bu metro üzerinden deyim yerindeyse karadan şehir turu yaptırmaktadır turistik duraklar,
Beyazıt-Çemberlitaş-Sultanahmet-Gülhane-Sirkeci-Eminönü-Karaköy-Tophane-Fındıklı-Kabataş,
hafif raylı sistem olarak geçen hat, en çok kullandığım ve küçük bir şehir turu attıran güzergahıyla turistlerin gözbebeğidir.
kanser eden tramvay güzergahıdır. Günün her saati kalabalık ve gürültülü olması ile birlikte çok yavaş seyreder. gezi amacı yoksa alternatif kullanılmalı.
aceleniz varsa kanser sebebi, yoksa da sağı solu seyretmesi pek eğlenceli tramvay hattıdır. anlamadığım şey, tramvay trafiğe neden girer? raylı taşımanın olayı trafikten kaçmak değil midir acaba?

neyse sakinleştim. (bkz: istanbul raylı ulaşım) çeşitli alternatifler sunar.
Her gün kullandığım,günün her saati dolu ve Türkten çok arap,türki cumhuriyetlerden gelen göçmenlerin kullanıcısı olduğunu düşündüğüm tramvay hattı. Her saat doludur fakat bu doluluk oranı iş saatlerinde maksimum seviyeye çıkar.
metrobüsle kıyaslarsak genellikle metrobüsten daha iğrenç durumlara yol açan toplu taşıma aracıdır. zira benim tasarım hatası olarak düşündüğüm o 4lü koltuklu kısımdaki (vagonun baş ya da son kısmı) afedersiniz k.ç kadar koridora kimse bir daha çıkamama endişesiyle ilerlememektedir ve o kısım boş olduğu halde ortada yığılma olmaktadır.